فنگ شویی در دکوراسیون داخلی

فنگ شویی یک هنر باستانی چینی است که در لغت به معنای باد و آب است با این ایده که همه چیز در اطراف انرژی فعال دارد، حتی اشیاء بی جان مانند میز، صندلی و ساختمان. دفاتر خانگی نیز انرژی در حال تغییری دارند. فنگ شویی یک هنر بصری می‌باشد، بازتابی از آگاهی روزافزون مبنی بر اینکه همه چیز در جهان از درون به هم متصل است، و اگر فنگ شویی به درستی در یک محیط خانه انجام شود، می تواند با هماهنگ کردن انرژی ها به تعادل جریان انرژی کمک کند. و محیط زیست به ما کمک کنید خانه ای با حداکثر انرژی، سلامت و هماهنگی ایجاد کنیم. فنگ شویی دانش ایجاد موفقیت، تعادل، آرامش و هماهنگی با استفاده از قوانین طبیعت و ویژگی های روحی، روانی و جسمی افراد، علایق، عواطف و اهداف است. فنگ شویی دانش استفاده از قوانین طبیعت در ارتباط با ویژگی های ذهنی، روانی، فیزیکی، علایق و عواطف و اهداف افراد برای ایجاد رفاه، تعادل، آرامش و هماهنگی است. اساس فنگ شویی بر این واقعیت استوار است که افراد به همان اندازه که محیط می تواند مثبت یا منفی باشد، تحت تأثیر محیط قرار می گیرند. ما احساس خوبی نداریم و می خواهیم هر چه زودتر از آن جو خارج شویم. این احساس در فنگ شویی به عنوان فنگ شویی مناسب در یک فضا در مقایسه با فنگ شویی نامناسب در فضای دیگر تعبیر می شود. فنگ شویی خانه فنگ شویی با توجه به ویژگی های منحصر به فرد، جهت های جغرافیایی فضا و تغییرات فصلی و مصرف انرژی طبیعت، ارتباطی بین زندگی مکانیکی و طبیعت هوشمند برقرار می کند که منجر به افزایش رشد، سلامت جسمی و روانی، آرامش و موفقیت در یک فضای اکولوژیکی می شود. ساختمان های مهمی مانند برج العرب – دبی، خانه اپرای سیدنی – استرالیا، فرودگاه توکیو – ژاپن و صدها ساختمان دیگر با اصول فنگ شویی طراحی و اجرا شده است. . . مال ما خواهد بود. آموزه های فنگ شویی مبتنی بر اصول انرژی چی، یین و یانگ و پنج عنصر و هشت جهت اصلی است. انرژی چی در سرتاسر جهان جریان دارد و بدن انسان، ساختمان ها، حیوانات، گیاهان و هر عنصر چی منحصر به فرد خود را دارد که با محیط ترکیب می شود، بنابراین همه ما نه تنها با محیط زیست بلکه به کل جهان مرتبط هستیم. انرژی چی از طریق درها و پنجره ها وارد ساختمان می شود و از آن خارج می شود و وضعیت عناصر، مواد مصرفی و ساختمان می تواند بر نحوه انرژی چی تأثیر بگذارد. ما نباید آن را مسدود کنیم. مواد مصنوعی انرژی چی منفی ساطع می کنند و تاریکی، بی نظمی، گرد و غبار و رطوبت نیز جریان چی را مسدود می کنند و ممکن است باعث عدم تعادل شوند. در خانه باید از راهروهای باریک و طولانی پرهیز کرد و اتاق ها را نباید در یک خط مستقیم قرار داد. در آپارتمان ها و خانه هایی با گوشه های تیز، انرژی چی مختل می شود و می تواند بر سلامتی تأثیر منفی بگذارد.

تاثیر فنگ شویی در چیدمان ورودی خانه

  • درب وردی باید از دارای استحکام ساخته شود تا نماد ایمنی باشد و تا جایی امکان دارد از شیشه کمتر استفاده نمایید.
  • اگر ورودی درب خانه تاریک است، باید با استفاده از رنگ‌های روشن آن را رنگ آمیزی کرد و ظاهر مناسبی داشت و نورپردازی مناسب را پیشنهاد کرد.
  • افزودن یک تصویر رنگی و ردیفی از آینه ها در ارتفاع بالاتر، بهره وری انرژی را بهبود می بخشد. ( فنگ شویی )
  • از آنجایی که تمام انرژی از درب ورودی وارد خانه شما می شود، مهم است که موانع را از در دور نگه دارید تا به راحتی باز شود.
  • اگر در خانه ای با ورودی باریک زندگی می کنید، برای رسیدن به اهدافتان باید پول، زمان و انرژی زیادی صرفه جویی کنید. درهای ورودی خوب معمولاً عریض هستند و به یک راهرو بزرگ باز می شوند که به اتاق های دیگر منتهی می شود.
  • درهای ورودی هرگز نباید مستقیماً به داخل اتاق نشیمن باز شوند، به جز راهرویی برای به حداقل رساندن حرکت انرژی. اگر در این مورد چاره ای ندارید، یک دیوار چوبی جذاب در چند قدمی ورودی و یک گیاه آبدار در جلوی آن قرار دهید. ( فنگ شویی )
  • هرگز اجازه ندهید که درب ورودی به محل هرج و مرج و سردرگمی تبدیل شود. بیشتر مردم عادت دارند وسایلی را که می خواهند بیرون بیندازند جلوی درب ورودی بگذارند که این اشتباه بزرگی است و ورودی خانه باید همیشه تمیز و مرتب باشد.
  • برای کنترل انرژی منفی. یک کدو تنبل با اندازه متوسط جلوی در قرار دهید، که وقتی باز و بسته می شود چیزی را نگه می دارد.
  • رنگ های روشن برای درب بهتر است.
  • وجود نور در کانال های ورودی باعث اختلال در جریان انرژی می شود. ( فنگ شویی )
  • تمام عناصر فلزی روی درب شما مانند درها و دستگیره ها باید همیشه براق باشند، زیرا فقط فلز براق می تواند انرژی منفی را دفع کند.
فنگ شویی پذیرایی خانه

فنگ شویی در اتاق خواب

اصول دکوراسیون داخلی بر اساس فنگ شویی بخش مهمی از راه ثروت آفرینی برای ما است زیرا ما یک سوم عمر خود را در آن می گذرانیم و بدن ما در این فضا استراحت و طراوت می کند و ذهن به استراحت نیاز دارد تا کار کردن. فنگ شویی اتاق خواب
  • تمام لباس هایی را که در طول روز می پوشیدید بردارید و انرژی را به بیرون در اتاق یا اتاق خواب دیگری ببرید.
  • اطراف تخت شما باید خالی باشد تا مرزی محکم بین استراحت شخصی و سایر انرژی ها در اتاق خواب ایجاد کند و شما را از فعالیت های روزانه جدا کند.
  • از پتو، ملحفه و روبالشی ساخته شده از مواد طبیعی استفاده کنید. ( فنگ شویی )
  • برای کسانی که مشکل خواب دارند درست نیست که اتاقشان رو به غرب باشد.
  • در حالی که اتاقی رو به طلوع آفتاب برای کسانی که به سختی از خواب بیدار می شوند ایده آل است.
  • طول تخته سر نباید بیش از ۶۵ سانتی متر باشد. فضایی برای تلویزیون در اتاق خواب وجود ندارد. اگر چهار عدد ندارید، مطمئن شوید که آنها را داخل یک کابینت درب دار قرار دهید.
  • افرادی که مشغول کار ذهنی و خلاق هستند باید در اتاق خواب رو به جنوب بخوابند.
  • از گذاشتن اشیا زیر تخت خودداری کنید.( فنگ شویی )
  • اتاق خواب همیشه تعادل انرژی در رابطه شماست، بنابراین دهانه انرژی چی در اتاق باید همیشه تمیز و باز باشد، هیچ مانعی در پشت و جلوی در نباشد.
به این صفحه امتیاز دهید