بازسازی خانه با کمترین هزینه

نیاز به تنوع و ایجاد تغییر در فضایی که در آن زندگی می‌کنیم، کاملا طبیعی است. ذات انسان تغییر و تحول را دوست دارد و همواره به دنبال زیبایی می‌گردد. قطعا تا به‌حال متوجه شده اید که در مواجهه با مشکلات، فضای داخلی خانه می تواند شادی و احساس امنیت را به ارمغان بیاورد. بنابراین جای تعجب نیست که مردم برای فرار به طراحی داخلی روی می آورند شاید باور بازسازی خانه با هزینه کم برایتان عجیب باشد و فکر کنید که امری غیرممکن است. ولی در این مطلب سعی داریم شما را با ایده‌های خلاقانه که نیاز به هزینه کمی هم دارند، آشنا کنیم. با ما همراه باشید. بازسازی خانه با کمترین هزینه

بازسازی خانه

ایده‌های بازسازی خانه با کمترین هزینه

این مورد که شما مالک هستید یا مستاجر، تاثیر زیادی در بازسازی خانه دارد. دست مالک برای انجام تغییرات بازتر بوده و همین‌طور گزینه‌های پیشنهادی بیشتری دارید. چند مورد از ایده‌های جذاب برای بازسازی خانه با هزینه کم عبارتند از:

 

۱- اتاقتان را با رنگ های جدیدبروز کنید

یکی از راه‌های ساده   و پر طرفدار برای بازسازی خانه تغییر رنگ دیوار است. از آنجایی‌که رنگ کردن همه دیوارهای خانه پر هزینه است، پیشنهاد می‌کنیم تنها بخش‌هایی از آن را که بیشتر تایم خود را سپری می کنید تغییر رنگ دهید به عنوان مثال می‌توانید قسمت نشیمن را با تغییر رنگ های متضاد بین سقف و دیوار تغییر چشمگیری را به خانه خود بدهید.

۲تغییر نورپردازی

تغییر نورپردازی یکی از بهترین ایده های بازسازی ارزان است ، تغییر نورپردازی خانه است. لامپ‌های دکوری جذابیت زیادی دارند و می توان با نصب آنها در قسمت‌های مختلف خانه تغییرات چشم‌گیری ایجاد کرد. این لامپ‌های تزئینی طرح و رنگ‌های متنوعی دارند. از این رو می‌توانید با توجه به رنگ مبلمان و سایر وسایل خانه‌تان هر یک از آنها را که شیک‌تر است، انتخاب و ست کنید.

نورپردازی اصولی خانه نقش زیادی در زیبایی آن دارد.

برای نورپردازی منزل کافیست در لینک زیر به‌ صورت رایگان ثبت نام کنید.

۳باغچه دیواری

وجود گل در محیط داخلی منزل باعث ایجاد روحیه و انرژی بیشتر در اعضای خانواده می شود و علاوه بر این داشتن گل های رنگارنگ شادابی خاصی را به فضای خانه می بخشد. می‌توانید باغچه های دیواری با طرحی کاربردی و مناسب را برای بخش‌های مختلف خانه خود طراحی کنید.

۴تعویض یا رنگ کردن درب کابینت‌ها

آشپزخانه همواره یکی از مهم‌ترین بخش‌های خانه محسوب می‌شود. از این‌رو کوچکترین تغییر در آن تحول زیادی در فضای خانه ایجاد می‌‌کند. تعویض  یا رنگ کردن درب کابینت زیبایی آنها را دو چندان می‌کند. استفاده از برچسب کابینت نیز روشی مقرون به‌صرفه برای بازسازی خانه به شمار می‌رود. با دیدن تصاویر خانه‌های بازسازی شده خواهید دید که بسیاری از آنها تعویض کابینت را برای بازسازی انتخاب کرده‌اند.

قبل از رنگ کردن درب کابینت‌ها به جنس آنها دقت کنید.

۵تعویض کفپوش خانه

تعویض کاشی میتواند تغییر اساسی در بازسازی خانه شما ایجاد کند. کندن کاشی های قدیمی و جایگزینی آن با سرامیک های جدید، فضای شما را کاملا دگرگون خواهد کرد . می‌توانید از پارکت، سرامیک، کاشی و… استفاده کرد.

قفسه های دکوری ایجاد کنید

برای این امر می توانید از جعبه و وسایل چوبی قدیمی استفاده کنید. شما می توانید به سلیقه خودتان این قفسه ها را رنگ کنید و روی دیوار قرار دهید.

نصب شلف‌ با مدل‌ها و طرح‌های جذاب روی دیوار، علاوه بر زیبایی که به نمای خانه می‌دهد، فضای زیادی هم برای نگهداری وسایل تزیینی ایجاد می‌کند. به ویژه نصب این قفسه ها در آشپزخانه هایی که کابینت کمی دارند بسیار ضروری است.

۶کلید و پریز

شاید به نظرتان پریزهای برق و تلفن نقش مهمی در نمای داخلی خانه نداشته باشند در صورتی‌که با تعویض آن متوجه خواهید شد که چقدر تاثیرگذار هستند. اگر کلید و پریزهای منزلتان قدیمی شده‌اند، می‌توانید آنها را با پریزهای شیک و مدرن تعویض کنید.

تعویض کلید و پریز نیاز به بودجه زیادی ندارد.

۷تعویض شیرآلات قدیمی

عوض کردن چیزهای کوچکی مثل شیرهای آب، تجهیزات کوچک و حتی دستگیره‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های در می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تواند چهر‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جدید و زیبایی را به خانه شما ببخشد گزینه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های بی‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شمار و ارزانی هم برای این کار وجود دارد. می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید از اتصالات برنجی هم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌رنگ با شیرآلات استفاده کنید،

بازسازی خانه

۸برچسب‌ های دیواری

یکی از روش‌های بازسازی خانه با هزینه کم و ارزان، نصب برچسب‌های دیواری است. مثلا برچسب های طرح کاشی وجود دارد که قیمت های آنها چندان زیاد نیست. میتوانید آنها را تهیه کرده و به راحتی بچسبانید. نصب آسان، تنوع بالای طرح و رنگ برچسب‌های دیواری جزو ویژگی‌های مثبت آن به حساب می‌آید. اگر هزینه رنگ‌آمیزی دیوار برایتان بالا بود، می‌توانید با کمی خلاقیت معایب دیوار را با استفاده از این برچسب‌های دیواری بپوشانید.

استفاده از برچسب‌های دیواری نمای خاص و متفاوتی به دیوار می‌بخشد.

اگر برای بازسازی دیوارهای خانه تصمیم گرفتید از کاغذدیواری استفاده کنید، با تیم متخصص استادکار تماس بگیرید.

۹آینه

شاید باور نکنید ولی نقش آینه در بازسازی بسیار پررنگ است. شما می توانید آیینه را در رنگ ها و طرح های مدرن و شیک در نشیمن و ورودی نصب کنید و جذابیت ظاهری را به آن بدهید و باید بدانید که نصب این آیینه ها هزینه بالایی ندارد.

 

۱۱لامپ‌های تزیینی

لامپ‌های دکوری جذابیت زیادی دارند و با نصب آنها در قسمت‌های مختلف خانه تغییرات چشم‌گیری ایجاد خواهید کرد. این لامپ‌های تزئینی طرح و رنگ‌های متنوعی دارند. از این رو می‌توانید با توجه به رنگ مبلمان و سایر وسایل خانه‌تان هر یک از آنها را که شیک‌تر است، انتخاب کنید.

بسیاری از لامپ‌های دکوری مصرف برق کمی‌ هم دارند؛ در نتیجه لازم نیست نگران هزینه برق باشید.

۱۲تغییر چیدمان وسایل

مبلمان یکی از مهمترین و بزرگترین عناصر یک دکوراسیون است. تغییر چیدمان مبلمان، فضای خانه‌تان را به کلی دگرگون میکند. فقط کافیست با توجه به فضایی که در اختیار دارید، خلاقیت به خرج داده و بهترین دکوراسیون را طراحی کنید.

سایر مطالب آمیتیس را از اینجا بخوانید

به این صفحه امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *