اصول طراحی باغ ویلا

بخش مهمی از یک پروژه ویلا مربوط می شود به محوطه سازی ،باغ سازی و طراحی لند اسکیپ که نیاز است صفر تا صد کار توسط یک معمار، نقشه کش و طراح داخلی طرح اولیه پیاده سازی شود و سپس مراحل ساخت آن شروع شود. پروژه های طراحی محوطه ویلا توسط تیم متخصصین شرکت زامیتس انجام می شود که تمام جزئیات مربوط به متریال های استفاده شده در محوطه سازی، انواع گونه های گیاهی به همراه تصاویر سه بعدی محوطه قبل از ساخت به شما عزیزان ارائه می شود.

پلان محوطه سازی

همانطور که طراحی ویلا اهمیت دارد، به همان اندازه نیز طراحی محوطه دارای اهمیت است چراکه با. ایجاد فضایی سرسبز و چشم نواز می شود آرامش را برای افراد به ارمغان آورد. همچنین خلق فضایی جذاب برای سپری کردن ساعات خوش  در این محوطه برای افراد بسیار لذت بخش می باشد. در طراحی پلان محوطه می توان تمامی جززیات را ترسیم کرد و تمامی نکات و خواسته ها را قبل از اجرای محوطه بررسی کرد .در پلان محوطه معمولا گزینه های زیر مشخص می شود :

 

 

اصول طراحی باغ ویلا

سبک های طراحی محوطه ویلا

با توجه به سلیقه کاربر، می توان در لنداسکیپ ویلاها از طراحی باغ های ژاپنی، یونانی و … استفاده کرد که دارای سبک و زیبایی خاص خود هستند. همچنین ایجاد یک باغ ایرانی اصیل و زیبا نیز از دیگر گزینه هایی است که در طراحی پلان لندسکیپ ویلا می توان  از آن بهره گرفت.

سایر مطالب

5/5 - (15 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *